Grupy Google należą do najbardziej użytecznych, ale pozornie niedocenianych aplikacji. Jest to najlepszy sposób do komunikowania się w środowisku większej ilości osób w firmie. funkcjonalność może służyć do wysyłania e-maili do wszystkich członków zespołu naraz, udostępniania plików z dysku google, lub utworzenia forum internetowego lub forum pytań i odpowiedzi. W dowolnej chwili można zmienić typ grupy aby dopasować go do stylu komunikacji w danej grupie.
Jako Admin G Suite możesz utworzyć grupę składającą się z maili wszystkich pracowników w firmie, aby dzielić się materiałami z całym zespołem. Grupie należy nadać adres np. pracownicy@twojadomena.com, a kiedy zajdzie potrzeba wysłania wiadomości do wszystkich pracowników, wysyłasz wiadomość tylko na ten adres a Google udostępni ją zainteresowanym.
Nawet jeśli specyfika Twojej pracy nie zakłada wysyłania wiadomości e-mail wszystkim swoim pracownikom naraz, Grupa nadal jest przydatna, ponieważ możesz używać adresu e-mail grupy, aby dzielić się wydarzeniami, plikami i folderami Dysku Google i innymi.