+48 616 661 047 biuro@beecloud.pl

Google Keep – nowość w pakiecie G Suite.

30 mar 2017 | Aktualności

 

Wielu aktywnych użytkowników G Suite zaskoczy pewnie pisanie o dodatku KEEP w kategorii nowości – jest dostępna już od 4 lat. Niejednokrotnie już na szkoleniach pokazywaliśmy możliwości dodatku. Od niedawna jednak funkcjonalność ta stała się dużo bardziej dostępna i weszła do standardu pakietu G Suite.

Jak korzystać z dodatku KEEP?

To narzędzie dla wszystkich, którzy miewają błyskotliwe pomysły, a których ulotność bywa równie zaskakująca jak ich objawienie ;). Jest dostępne pod ręką i w smartfonie, i bezpośrednio w przeglądarce chrome. Świetnie sprawdza się w życiu codziennym do zapisywania listy zakupów lub innych domowych konieczności, jak i w pracy zawodowej. KEEP daje możliwość sporządzenia notatki w postaci checklisty, zdjęcia, rysunku lub zwykłej tekstowej adnotacjij. Notatkę taką możemy udostępnić współpracownikowi, lub na przykład współmałżonkowi – dowie się, że w drodze z pracy ma kupić pomidora zanim wyleci nam to z głowy 😉

  • Po zainstalowaniu odpowiedniego dodatku do przeglądarki chrome, dostęp do aplikacji Google Keep będziemy mieli z poziomu przeglądarki. W prawym górnym rogu przeglądarki pojawi się ikona dodatku.
  • Po zainstalowaniu darmowej aplikacji w smartfonie, dostęp do Google Keep będziemy mieli zawsze pod ręką. Wszystko oczywiście w pełni zsynchronizowane.

KEEP a inne narzędzia platformy G Suite

Administrator domeny może w jej obszarze decydować o wykorzystaniu dodatku KEEP – analogicznie do innych narzędzi pakietu, administrator ma pełną kontrolę nad jego dostępnością. Jeśli użytkownicy mają włączony dostęp do usługi, będą mogli z niego   korzystać z poziomu innych narzędzi pakietu. Przydatną funkcjonalnością jest możliwość tworzenia notatek w obszarze dokumentów. Na pasku zadań w “narzędziach” należy wybrać dodatek “notatnik KEEP”, który otworzy panel boczny z pełną dostępnością dobrodziejstw aplikacji – opcje przeszukiwania notatek, możliwość przesuwania i opuszczania notatek w dokumencie, przypisywania współpracowników do konkretnej notatki.

 

Powiązane artykuły

Google zmienia się na Workspace

Już od stycznia 2021 pakiet znany pod nazwą G Suite stanie się platformą Google Workspace, która bardziej obrazuje nowy zestaw usług od Google. Zmieni się wygląd podstawowych programów od Google takich Jak Gmail, Kalendarz czy Dysk Google. Pakiet programów Google...

czytaj dalej

Classroom w nowym roku szkolnym

Nowy rok szkolny już rozpoczęty. Jeśli zastanawiasz się jaki będzie ten rok, jak będą przebiegały lekcje, czy stacjonarnie czy może ponownie online, to nie jesteś sama lub sam. Wielu nauczycieli i dyrektorów zadaje sobie to pytanie. Mimo tych wątpliwości zachęcam...

czytaj dalej

Archiwa

Translate »