fbpx
+48 616 661 047 biuro@beecloud.pl

Google Keep – nowość w pakiecie G Suite.

30 mar 2017 | Aktualności

 

Wielu aktywnych użytkowników G Suite zaskoczy pewnie pisanie o dodatku KEEP w kategorii nowości – jest dostępna już od 4 lat. Niejednokrotnie już na szkoleniach pokazywaliśmy możliwości dodatku. Od niedawna jednak funkcjonalność ta stała się dużo bardziej dostępna i weszła do standardu pakietu G Suite.

Jak korzystać z dodatku KEEP?

To narzędzie dla wszystkich, którzy miewają błyskotliwe pomysły, a których ulotność bywa równie zaskakująca jak ich objawienie ;). Jest dostępne pod ręką i w smartfonie, i bezpośrednio w przeglądarce chrome. Świetnie sprawdza się w życiu codziennym do zapisywania listy zakupów lub innych domowych konieczności, jak i w pracy zawodowej. KEEP daje możliwość sporządzenia notatki w postaci checklisty, zdjęcia, rysunku lub zwykłej tekstowej adnotacjij. Notatkę taką możemy udostępnić współpracownikowi, lub na przykład współmałżonkowi – dowie się, że w drodze z pracy ma kupić pomidora zanim wyleci nam to z głowy 😉

  • Po zainstalowaniu odpowiedniego dodatku do przeglądarki chrome, dostęp do aplikacji Google Keep będziemy mieli z poziomu przeglądarki. W prawym górnym rogu przeglądarki pojawi się ikona dodatku.
  • Po zainstalowaniu darmowej aplikacji w smartfonie, dostęp do Google Keep będziemy mieli zawsze pod ręką. Wszystko oczywiście w pełni zsynchronizowane.

KEEP a inne narzędzia platformy G Suite

Administrator domeny może w jej obszarze decydować o wykorzystaniu dodatku KEEP – analogicznie do innych narzędzi pakietu, administrator ma pełną kontrolę nad jego dostępnością. Jeśli użytkownicy mają włączony dostęp do usługi, będą mogli z niego   korzystać z poziomu innych narzędzi pakietu. Przydatną funkcjonalnością jest możliwość tworzenia notatek w obszarze dokumentów. Na pasku zadań w “narzędziach” należy wybrać dodatek “notatnik KEEP”, który otworzy panel boczny z pełną dostępnością dobrodziejstw aplikacji – opcje przeszukiwania notatek, możliwość przesuwania i opuszczania notatek w dokumencie, przypisywania współpracowników do konkretnej notatki.

 

Powiązane artykuły

Przypinanie wiadomości czatu w Google Meet

Od teraz możesz przypinać wiadomości do góry czatu spotkania. Przypięte wiadomości będą widoczne dla wszystkich użytkowników, nawet jeśli dołączą do spotkania po wysłaniu wiadomości. Dzięki temu ważne wiadomości, takie jak linki do prezentacji, są zawsze widoczne i...

czytaj dalej

Archiwa

Translate »